Ice Ice Baby (dom dom dom dom dodododom!)

Shuuuz!
Ligger på sängen med morgonrocken och har tryckt i mig två mockrutor som mamma bakat. Herregud haha. Måste sluta med skitsaker att äta.
Syster är här också, hon och mamma har en hettsig konversation inne i vardagsrummet om folk som inte fungerar rätt hehe.
Får väl se om jag kommer upp ur sängen imorgon. Usch. Skönt att det är lov snart då! :D Woohoo!

Japp... Nu har det gått några sekunder. Tror jag ska trycka i mig min plopp nu  :)
Hahah skojja bara ^^
Eller....? :O

Dagens låtar, ni får några gamla att lyssna på nu ;): Vanilla Ice- Ice Ice Baby (maahahaha)



Roxette- Listen to your heart:




MC Hammer- U can't touch this!:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0