Godnatt!

Nu ska jag ta och stänga av datorn och fixa mig och till sist se om jag kan få mig nån sömn snart. Vaknade runt 12.20 så jag är inte trött direkt, men jag ska upp tidigt.
Idag har känts som en söndag för mig hihi! Mindre ångest också eftersom att vi nu är så nära helgen!

ONSDAG (imorgon): Träffa Johan efter skolan
TORSDAG: Skola, sedan hem till syster med mamma och äta middag
FREDAG: Romme med skolan!!!!!!!
LÖRDAG: Helg och första lovdagen! :D

Woohoowiie!


Ni får sova gott, hoppas ni har haft en bra dag!
Kram kram!

Kommer ihåg att jag försökte rita av den här bilden för ca 2 år sen. Mysig vinterbild men personligen vill jag har tillbaka sommaren! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0