Går inte så bra.. :P

Pjuff!
Har redan tröttnat på läxan! Har skrivit 6 rader på min renskrivna krönika. Yehey!
Jag kan verkligen inte koncentrera mig på att sitta i mer än 20 minuter och göra mina läxor. Har läst Cissis och Astrids bloggar hur de sitter inne hela dagarna och PLUGGAR. Det är både fysiskt och psykist omöjligt för mig!
Men ja försöker iallafall och jag ska fortsätta på det nu.
Har också art att göra, skriva en historia på svenskan, plugga matte, göra science läxan, göra hemkunskapsläxan, läsa SO häfte om EU.
H E R R E G U D!!

Den här låten får mig att bli lugnare och en aning lyckligare nu den här patetiska söndagen. ^^

Som Johan alltid sa innan om man frågade honom vad han skulle göra på en söndag: "Sitta hemma och ruttna såklart, pallar inte med ångest söndag och pallar inte göra nåt annat.. Bara RUTTNA"

Hahahah

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0