Fullt upp! Tog liten paus

Sho igen!
Har tagit lite paus från rensningen nu. Vi jobbar för fullt, och det känns som att vi inte får nåt resultat haha. Vi har sprett ut allt i mammas rum, i hela hallen och i köket. Förstår inte hur allt fått plats i den lilla skrubben :P
Hursomhelst så är allt ute nu och nu ska vi dela upp vad som ska slängas och vad som ska sparas.
Hittade några gamla kort som jag planerat att scanna in till datan med några andra bilder från innan. Men tror inte att jag ska göra det än.
Vet inte om Johan kommer sen. Det var tänkt så, men jag har inte pratat med mamma om det än. Så är det ganska sent nu plus att mammas kille och barn kommer och hjälper till med att städa upp allt.
Hon gillar inte att ha folk över när det ser ut som att nån sprängt upp hela lägenheten i luften hahah.

Ska nog hitta nåt att äta nu, känner att jag behöver äta (även om jag inte har någon aptit).

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0