Fortfarande på gott humör!

Hej!
Hemma nu efter skolan. Fick sluta en halvtimme innan för att vi hade beep test och sprang bara fram och tillbaka i salen som idioter haha. Jag trodde jag skulle svimma när jag itne orkade springa mer. Men jag lever! Och är väldigt stolt över mig själv som klarat springa så mycket som jag gjorde. Rekord för mig till och med!

Har slutat varje lektion minst 5 minuter tidigt idag nu när jag tänker efter hihi. Inte lika jobbig som andra måndagar nu på sistone. Tror nog att det är för att jag vaknade med gott humör som var kvar från igår. Skönt att ha så för en gångs skull!

Resten av kvällen ska jag ta en dusch (eller bad, har inte bestämt mig än) och göra min science läxa så att jag blir klar med den och så ska jag börja på min hemkunskapläxa.

Ska väl förmodligen fortsätta proppa i mig kladdkakan jag köpte idag på ICA haha! Den var god ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0