Förberett miiiiig

Jaa det blir ju helt enkelt upp och hoppa för mig (höll på att skriva hupp o uppa... jaa ni ser ju hur trött jag är haha).
Har fixat en macka, två morötter och två äpplen som jag kan äta under läsförståelsen nu på morgonen. Jag kommer inte att hinna med lunch i skolan idag, så det blir nåt enkelt att ta med från skolan!

Ska se om jag kan sätta mig vid bänken närmast elementet igen haha! Så varm och skööönt!

Tur att man inte kan se hur jag ser ut när jag skriver.. Ni skulle väl antagligen få en chock då haha!
Nu måste jag i alla fall klä på mig och borsta tänderna/fixa håret/tvätta av mig.
Åker hemifrån runt 07.40 ;)

Ha en bra dag och önska mig lycka till!





 

Gammal bild ;)

Som vanligt haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0