FETTOdagen

Hahah mamma sitter på ett fotstöd till fåtöljen framför tv:n och äter MIN semla (jag ville inte ha den). Hmm... Undrar vad som hände med hennes semla??
Hahah det ser hur som helst skit kul ut. En gravid stor kvinna som sitter på ett fotstöd och äter en stor gräddig semla och är heeeelt inne i So you think you can Dance. De kanske gör lite excersise ÅT henne ^^
Så till er alla- Glad fetto/fettisdag! :D

Jag har iallfall nyss duschat/badat och har nu min pojamas på mig. :)
Ska kolla igenom min hemkunskap och sen se om jag kan lägga mig. Är alltid trött på dagen och pigg på kvällen vilket betyder att jag knappt får nån sömn vilket betyder att jag är trött nästa dag. Hm..

Men ha det bra!


Kommentarer
Postat av: llydia

haha tack så mycket ! :)

2010-02-16 @ 22:09:27
URL: http://llydis.blogg.se/
Postat av: Maggie

e din mamma gravid? :O

va roligt!!

2010-02-17 @ 20:09:59
URL: http://maggiemcflash.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ett helt inlägg om mig...känner mig hedrad..särskilt när rubriken är FETTOdagen! Tack älskling!

2010-02-17 @ 20:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0