En överraskning kom idag! 26/02/10

Hello marshmellow!
Förstår inte varför jag är vaken såhär sent just nu för jag kan verkligen somna närsomhelst. Ville bara berätta några saker så att jag kan få sova i ro ;)

Är hemma nu efter en väldigt intressant dag skulle man kunna säga haha.
Hade skiiit kul i Romme med skolan idag. Har ont nästan överallt, men det var verkligen värt det!
Efter skolan åkte jag hem till Johan men vi gjorde inget speciellt. Påvåg ut från dörren så ringer min mamma och jag trodde att hon skulle börja tjata och fråga om jag var påväg hem och var jag var så innan hon hann reagera så svarade jag i mobilen direkt och säger "Aah hallå?? Jag väntar på hissen nu påväg hem!", helt stressat haha.

Så svarar mamma "eeh? vah? jag ville bara säga att du har fått en lillebror nu!" och så hör jag massa gråt och skrik i bakgrunden från den lilla bäbisen som kommit! Sån överraskning! Han var inte beräknad förrän om 12 dagar.

Men där ser man!

Nu är jag snart klar med att ladda upp Romme-bilderna på Facebook. Sen ska jag S O V A!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0