101 Dalmatiner!

HA HA HA!
Asså jag tror inte att ni förstår hur kul jag och min syster har haft ikväll/natt! Vi har suttit och garvat och garvat hur länge som helst åt CruellaDevil från 101 Dalmatiner.
Ni kanske inte tycker att det är lika kul som oss, det bevisar bara att ni har dålig humor ;)
Men lägg märke till hur hon anstränger sin röst när hon snackar, och hur hysterisk och brutal hon är haha!
Helt sadistisk bruuud!

För att komma till det roligaste så kan ni klicka fram till 3.20 minuter, och så slutar det roliga vid 5.48:P


HAHAHA

Och joo, jag är ganska medveten om att klockan är mycket men jag har ingen skola imorgon och jag och Amanda sitter och kollar på Outsiders på kanal 5 där det handlar om en kinesisk tjej som har fått en tumör som gör att hon inte slutar växa. Hon är över 2 meter. Ser hemskt ut... Stackarn. Tänk er att inte kunna gå vart man vill, vara sjuk hela tiden och ligga på sjukhuset. Hon kan inte gå utan att det gör ont. Usch

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0