Vart med Isaak hela dan!

Kom precis hem!
Har varit med Isaak och hans kompis Krille hela dan. Vi har mest vandrat runt och ätit och så, inget speciellt. Jag trodde att alla affärer i stan stängde kl 19.00 men de stängde visst 18.00 så då blev det lite fel och att jag inte köpte nåt, inte ens till mig själv mahaha

Men imorn! Förhoppningsvis! Jag börjar jobba kl 14.00 så jag kanske kan försöka komma iväg lite tidigare och se om jag kan hitta nåt. Annars åker jag bara till Kista, slutar 18.00 och de stänger 21.00 där. Så om det inte är HELT kaos så kanske jag åker iväg dit ;)

När vi gick till Sergel (toa) så träffa killarna på massa kompisar, typ 10-15 st haha och alla de betstämde att gå på bio för att se Devil men jag har inget intresse för den filmen, det är bara Due Date som vart på min hjärna enda sen sommarlovet haha, så jag åkte hem istället ;)



Julbordet men släkten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0