Vad händer idag då?

Vet inte varför det inte gick att logga in igår, men det gjorde det inte så jag är här nu istället!

Igår var jag i skolan, inte hela dagen för det behövdes inte. Efter det gick jag och köpte mat sen åkte jag till Johan. Han var mest inne på datorn medans jag och hans syster Jozefin kollade på Animal Planet och Viasat Nature haha, some  interessting shit over there!

Jag kom dock hem ganska sent och la mig ganska sent. Jag är lite halvtrött idag men jag är uppe och ska snart in i duschen, sen äta frukost och efter det åka till skolan, vara där halv ett, slutar halv två och då ska jag träffa Lixa!

Till kvällen blir fest i Masmo igen! Ska nog bli kul! :D



Jag och Lixa i våras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0