Börjar fatta tycke för snööö

God morgon!
Känner mig på bra humör idag faktiskt! Eller det kanske inte är så konstigt eftersom att det inte finns nån anledning till att jag inte ska vara det haha

Jag njuter verkligen av de snö och frosttäckta träden på gården utanför mitt rum och "eftermiddags"solen som tittar fram och lyser på träden. Så vackert! Tills man kommer ut... Hahah
Nej då, sålänge det inte blåser så tycker jag bara att det är mysigt utomhus, för nu har jag äntligen en tjock vinterjacka som jag inte fryser med.

Ikväll får vi se vad som händer. Ska förhoppningsvis träffa Emma och gå ut, nånstans! Part-ey! Och daaans!
Woop woop!



Emma och Johan några veckor sen haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0