Update

Dålig uppis, jag vet!

Sitter hemma, barnvakt åt Ian och han har precis somnat. Jag har blivit sjuk..!
Det var väldigt länge sen faktiskt. Förstår inte vart det kommer ifrån för igår var allt jättebra! Liiite hosta bara

Vad har hänt de senaste dagarna?
Måndags skulle jag ju på bio men planerna ändrades lite. Det blev att det var jag, Martin och Dominic gick och såg The Social Network. Den var jättebra faktiskt!
Handlar om snubben som uppfann Facebook och hur det gick till och så. Rolig var den också haha

Tisdags jobbade jag då också och till kvällen var Ullis (mammas kompis) och Amanda här och åt. Emma kom också och sov över! Myyysigt :)
Igår jobbade jag också sen åkte jag och mötte Johan och vi var hos honom. Innan jag skulle åka kom Sara, Adi, Janice och Basti en liten stund.
Jag färgade Johans hår och sen åkte jag hem, blev föör sent. När jag kom hem var jag så trött att jag bara ville lägga mig direkt och sova :P Vilket jag mer eller mindre gjorde.

Idag skulle jag ha jobbat också men jag ringde och sa att jag var sjuk, vilket hon hörde sa hon :P Min chef alltså.


Snart kommer Emma förbi, som tydligen också är sjuk, men vi ska färga hennes hår ljusare för imorgon har vi ingen tid för det då hon ska fira jul hos sin mamma. Men vi träffas på kvällen imorgon för då ska vi fira nyår i Masmo!! :D
Det blir förhoppningsvis väldigt trevligt ^^

Som tur är har jag tagit en alvedon nu och känner mig inte så sjuk, får köra med de idag och sen vila vila vila så att jag är frisk imorn!




Masmo några helger sen haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0