Tuesday mornin

God morgon!
Är barnvakt åt Ian då mamma är ute och julshoppar med hennes kompis.
Han har nyss ätit så nu krålar han runt här och drar i saker haha

Vad har jag för planer idag då?? Vill absolut inte bara sitta hemma som jag gjort de senaste dagarna, vägrar slösa mitt lov såhär!
Förhoppningsvis ska jag träffa Dominic och gå på bio ikväll. Under dagen vet jag inte, kanske träffar Johan om han inte har annat för sig.

 

Jag och Ida kände för att köra lite julstämmning! Min gulliga Soulm8 ♥

Tänk att det bara är TRE dagar kvar till jul! Can't wait! Vill veta vad jag ska få i julklapp hihi och träffa släkten och främst av allt- MATEN! Hoppas jag får mandeln från gröten i år igen :D Så kan jag önska mig nåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0