Tja!

Idag är första december, tiden går foort. OH NOO! Jag har inte hunnit göra pinch, punch first day of the month, no return!
Aja..
Idag har jag hunnit luncha med Ida på Lilla Asien, vart i skolan (tror inte att nån fick särskilt mycket gjort), åkte efteråt och köpte en julklapp till mamma, men hon vet redan vad det är :P sen mötte jag upp henne och IanPian i Kista och då var Keisha och Kidah där! Var med de ett tag och catcha up. När de drog gick jag till Food Court där mamma och Ian var, jag köpte sushi (ovanligt eller? :P) och så gick vi vidare i affärer.

När vi kom hem tog vi det bara lugnt och nu har vi satt upp julgranen och julstjärnorna i mitt och mammas fönster.

Vem har hunnit köpa en chokladkalender och ätit första chokladbiten?! :D DET HAR JAAG

Så har jag också hunnit läsa ut I taket lyser stjärnorna (började läsa igår)
I'm AWESOME :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0