Sov hos Johan

Det har varit lite segt med 30 dagars grejen men det känns som att jag inte riktigt haft tillräckligt med tid för att bara sitta och skriva om det. Men jag ska göra det alldeles strax! Om dag 16, 17, 18 och 19 haha
14 sket jag i för den var typ som en annan.

Igår sov jag ju hos Johan. Vi hade jättemysigt! Först mötte han mig och vi åkte till Örnsberg och åt pizza med två killar. Efter det åkte vi hem till Johan och vi möös och gjorde maränger! De blev jättegoda :D
Innan vi la oss kollade vi på film.
Vi vaknade ganska sent (vet inte vad hans problem är, han skulle lätt kunna sova i typ 15 timmar!) och åt frukost. Sen gjorde jag i ordning mig och åkte hem. Han följde med en bit också.



Haha Johans bästa dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0