Mobil lista!

Har du pussat nummer 9 i din kontaktlista ? Nope
Hur många sms har du just nu ? Vet inte, kan inte se och jag tänker inte räkna :P
Hur många sms har du skickat ? Samma där
Vad har du för relation med nummer 20? Min chef på hårsalongen
Hur mycket pengar har du på mobilen? Några öre bara :P
Vad står det på ditt sista sms i inkorgen? "Aha, nä jag vet inte än asso :)"
När ska du träffa nummer 30 ? Ingen aning
Vad står det på ditt sista sms på skickade ? "Ok :P " haha tråkigt
Pratar du ofta med nummer 45? Väldigt sällan, men mer nu på sistone
Hur många sparade sms har du ? 9 tror jag
Vad står det på ditt första sparade sms ?  "Jag förstår, asso fan jag har aldrig gråtit såhär mycket under så kort tid förut, jag är ganska säker på att det kommer bli bra men jag tänker och föreställer mig verkligen att du är borta ur mitt liv, det är det hemskaste jag nånsin upplevt och det är ändå bara tankar" 
Vad har du för märke på mobilen? Sony Eriksson
Vilken färg är den ? Svart. Men snart röd! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0