Min kväll

Nu är klockan mycket!
Ikväll har jag gjort mitt tal som jag ska hålla imorn. Typ halva klassen har skickat mail och klagat till vår coach (mentor) över vår uppgift till talet. Jag gjorde så gott jag kunde. Sen kollade jag på alla avsnitt jag inte hunnit se på Kenza & Tyra Show. Avsnitt 8, 9, 10 :D
Nu chattar jag med Dominic. Vi har bestämt att tillsammans gå till ESN på fredag! Funny funny :)

Nu måste jag duscha innan jag lägger mig. Hoppas bara att jag inte drömmer en till mardröm inatt. Jag var SKRÄCKSLAGEN inatt. Usch. Jag tvingade Johan att ringa mig mitt i natten och lugna ner mig. Men sen bröts det och han bara la på så då blev jag en aning mer panikslagen men tillslut somnade jag.
Påminn mig att då skaka av min drömfångare!!



En fin bild på mig, Dominic och söta Sara på balen. Älskar den här bilden :D Sofistikerade människor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0