Min dag

Hej!
Idag började jag 8, gick alltså upp kl 6 vilket betyder att jag är brutalt trött just nu...
Dagen har i helhet vart bra iallfall. Kollade på en jättebra film på spanskan. På spanska var den ju såklart, men tack gud för subtitles :P Sin Nombre heter den (Namnlös).

När jag slutade gick jag till Vivi Matpressen, köpte mat snabbt och åkte till salongen och fixade till mitt hår igen, så nu är mina lockar mer jämna, ser jättebra ut och är nöjd! :D

Mamma är påväg hem också och det blir tacos till middag! YEY, long time my friend.. ;)

Imorgon under mina håltimmar så ska jag möta upp Dominic och vi ska hälsa på ESN. Men ser väl mest fram emot att få träffa Domme igen haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0