Julshopping hela dagen!

Vi var ute ett bra tag! Kom hem typ kvart över 19.00 efter att ha hämtat ett paket från posten. Visar sen vad som var i ;)

Amanda kom hit innan vi åkte och då åkte vi först till Barkaby men jag satt i bilen med Ian för det var så jobbigt att ta in och ut honom, dessutom hade vi inte tagit med vagnen. Fråga inte varför...

Mamma och Amanda hann gå in i två affärer innan hon mådde jättedåligt så då åkte vi istället till Kista och åt. Sushi för mig såklart! Mums!
Vi gick runt i affärer, jag träffa Chantell och Lil Jonis när jag var där också. Men inte tillsammans såklart hehe
Har inte sett Jonis sen avslutningen! Min lilla gulliga chingchong :D

När vi var klara där åkte vi och lämna Amanda hos henne (världens trafik!) och innan vi åkte hem hämta vi paketet. Jag somnade till och med hehe

Det blev lite shopping för mig med trots att vi bara skulle bli klara med alla julklappar. Så kul för mig! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0