JULAFTON!

Oookej, jag vet att klockan är över tolv men GOD JUL PÅ ER ALLA ändå!
Alla gick för ett litet tag sen så nu är det bara jag, mamma, mormor och morfar kvar (och Ian och Curry såklart).

Min jul har varit jätte mysig! Jag gick upp vid elva och så åt vi gröt till frukost. Sen tog vi det mest lugnt tills alla kom och då umgicks vi bara och ät lunch/middag sen chilla vi lite mer, de som hade julklappar öppnade sina (det var mest jag och Ian som fick haha, och två som mamma fick av mig).

Jag fick idag en mp3, armband, mascara, pojamasbyxor, läppglans, choklad, halsduk, pengar, doftljus... Hmmm.. Var det nåt mer?
Aja, jag kan nog ta kort på allt sen!

När det var klart så började vi med 50-kronors-paket-spelet då alla som är med skulle köpt två paket för 50 kr ungefär och så har man en tärning och en timer. Vi körde på 15 minuter och då ska man försöka få en etta på tärningen och så ska man ta de presenter man vill ha (man tar alltså från varann) och när tiden är ute är presenterna dina som man packat på sig. Det slutade med att jag fick 4 triss lotter men SÅKLART inte NÅN vinst på nån lott haha!

Det enda som fattades idag var väl Kalle Anka på tv! Men det är inte så att man missade nåt, har ju sett allt det där i hur många år som helst hahah

När vi går upp imorgon så kommer mormor och morfar hålla på och packa till Thailand (lyllos de!) för de åker vid 14.00 och då åker jag och mamma hem. Vet inte om jag kommer följa med till Bromma hos mammas kille, isåfall bara en liten stund. Sen åker jag och firar jul hos pappa!

Får passa på och lägga upp bilder från idag så fort som möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0