Inte världens bästa humör, men det funkar

Mmm. Jag är lite sur. Min kväll blev fail. Visst jag har haft trevligt men jag orkar inte med sånna här dagar. DE STESSAR UT MIG!

Idag har jag träffat många jag känner. Först såg jag några jag kände från Jensen Norra när jag och några tjejer i klassen åt lunch. B.la Wibron. Sen ringde jag Ida och då var hon på Falafel, i närheten av där jag var. Då mötte jag upp henne och vi väntade på Dominic då vi skulle besöka ESN.
Vilket jag, Dominic och Ida gjorde! Men hann dock inte träffa Mr. Adolphson, Ms. Brierly och Mr.Midgely. Några av de bästa. Liksom ofta Miggan var sjuk idag. AV ALLA DAGAR! Han var sjuk ca 5 dagar sammanlagt under mina tre år som jag hade honom som lärare... Tirräcklit!

Lite senare åkte jag och Ida hem till mig ett tag, var här, mötte Emma. Träffade Sara i Östermalm också, helt random hehe

Vi hittade ingen fest förrän mamma fick flipp och ville hämta upp mig utan anledning så nu är jag hemma och Emma och hennes kompis har as kul. KUL!

Chattar med Domme nu. Ska kolla på film snart om jag orkar. Är inte på humör och är seg nu.
Aja. Puss å hej sålänge! Ser fram emot storstädning i mitt rum imorn också! Det behövs liksom inte ens -.-



Jag och Ida idag ♥

Kommentarer
Postat av: ida

förlåt!! haha ful bld på mig, fin du va! :D <3

2010-12-11 @ 14:04:09
URL: http://finest.se/ii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0