Hos pappa

Hej hej!
Idag har jag inte vart bäst på att uppdatera, så som de senaste dagarna men det är ju jul!

Är hos pappa nu med han, tvillingarna, deras mamma, min syster och hennes mamma för att fira jul i efterskott (eller inte enligt pappa, på Barbados firar men ju idag ;))
Vi har haft trevligt och ätit kalkon och så. Men är ganska trött nu faktiskt.

När jag kommer hem ska jag se om jag kan fixa in musik på min nya mp3! Sooooo happy!

Imorgon ska jag se om jag ska träffa Isaak.
Det är ju första mellandagsrean så det är nog KAOS i alla affärer då men jag ska se om jag kan fixa några klappisar till mina fina vänner, det förtjänar de!
Alla utom Ida... Hon har ju redan fått så mycket!!
Nää då, hon ska också få! Grejen är ju dock att jag aldrig vet vad jag ska köpa för jag vill köpa många saker. Eller liksom småsaker. Ett halsband från Glitter duger inte tycker jag men sen har man ju såklart begränsat med pengar så det är där det blir svårt haha
Men jag kommer nog på nåt! Isaak får hjälpa om det blir av att vi träffas ;) Men man vet ju aldrig med honom!

Nu ska jag åka hem! Får skjuts av syrrans mamma ;)
(As seg dator btw :P)

Kommentarer
Postat av: Ida

hahahah schyyyyst maxine! xD vem ska du shoppa med??? ja akn hänga med ifall du villl (a) PÖSS

2010-12-25 @ 23:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0