Happy new year!

Gott nytt år!
Imorgon är det 2011. Jag hoppas att det blir ett bra år!
Egentligen ändras ju inte något bara för att det blir ett nytt år. Folk verkar tro att det är som en ny start men i verkligeheten fortsätter världen precis som vanligt. Jag tror mest att folk VILL ha en ny start, vilja förbättra sig eller sitt liv, då är ett nytt år som en ny start att förbättra. Man hör ju aldrig folk säga "det här blir nog ett dåligt år, jag känner det!"
En tanke bara :)

Jag är fortfarande lite sjuk men jag ska göra mig i ordning och i kväll blir det Masmo!
Yeezz. Blir förhoppningsvis kul! Antingen sover Emma här eller jag hos henne. Däremot så jobbar jag imorgon på Sandy's. Om jag inte är sjuk...

Nu ska jag äta, sen duscha, efter det får vi se vad som händer!


Jag och Johan förra nyår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0