Dag på stan

Idag är en ny dag. Men blir så jäkla förbannad när jag alltid försover mig och missar viktiga lektioner. Jag kom till sista men den behövde man inte ens gå på, lagom onödigt... Gick en halvtimme innan jag slutade (schemamässigt) så jag slutade 11.45, var där i en kvart liksom... :P

Efter mötte jag mammma och Ian och då gick vi runt på stan. Innan jag kom hem gick jag av i Kista och pratade med chefen på Sandy's så nu är jag anställd där! Men jag ska inte jobba förrän nästa onsdag.
Sen gick jag förbi Expert och skulle hämta min mobil men det har fortfarande inte kommit! Riktigt irriterande då jag skulle fått den ca två veckor sen. Och mitt nummer funkar inte utan den...

Har nyss ätit också så nu är jag mätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0