DAG 9: Min tro

Jaa. Jag är inte religös iallfall. Verkligen inte. Är lite emot det faktiskt. Alla får ju självklart tro precis vad de vill men som jag skrev i mitt religionsprojekt så sa jag att jag trycker att religon är bullshit haha
Men en bra sak är väl att man har en tro och hopp, det som kommer efter döden.
Innan, när jag var liten trodde jag att när man dog så var allt vara svart, medvetslös och man ligger och ruttnar under jorden. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska tro. Jag tror däremot på själen, andar osv. En högre kraft än människan. Sånt är intressant att läsa om. Men som sagt jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Jag tror dock inte att Gud finns osv.

Jag är alltså ganska spirituell av mig. Men ABSOLUT inte lika fanatisk som pojkvännen min...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0