DAG 8: Ett ögonblick

Jättesvårt att välja men here it goes!
Det var 26e februari 2010 och den här dagen hade jag sett fram emot länge! Det var sista "skoldagen" och efter det var det sportlov och passande att göra nånting sportigt med skolan! Vi skulle åka skidor i Romme! 6orna-9orna (om det inte började från 7an? aja inte relevant). Jag var jättetaggad och hade bestämt att åka med Alexandra i år igen. Gjorde det i 7an också. Tyvärr smsade hon mig på morgonen och sa att hon var sjuk. Så typiskt för hon blir alltid det när vi ska göra nåt kul med skolan!
Jag var där iallafall, åkte med olika folk och hade jättekul. Nångång efter att jag åkt ner för ena backen kollade jag mobilen, bara för att. Då hade mamma ringt, så jag ringde upp och hon sa att hon var på sjukhuset. Hennes vatten hade gått men hon hade inga verkar sa hon. Jag skulle få en lillebror! Så trots att Lixa inte kunde följa med var jag glad hela dagen efter det. När vi kom tillbaka till Stockholm runt 19.00 åkte jag direkt till Johan och var där bara en liten stund. Berättade de glada nyheterna.
Jag trodde att mamma var hemma fortfarande men när jag skulle ta hissen ner från Johan ringde hon och jag kunde höra bäbisgråt i bakgrunden! Min lillebror hade kommit! Ååh jag var så glad. Det var verkligen en bra dag!


Ian, en dag gammal



Min lilla älskling några månader sen ;)


Kommentarer
Postat av: olivia

taack maxine :D

gud va söt din bror är! :D

2010-12-08 @ 21:50:56
URL: http://ulivia.blogg.se/
Postat av: ronja

söta bilder!

2010-12-09 @ 14:38:58
URL: http://byronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0