Dag 7: Min bästa vän

Jag har inte en bästa vän. Jag har många bästa vänner, eller många väldigt nära iallafall!


1. Keisha
Vi har känt varann sen alltid och har så många bra minnen med varann. Vi gjorde allt tillsammans, var bästisar i skolan tills hon bytte i början av ettan. Nu träffas vi inte lika mycket eller pratar lika ofta som innan vilket då var typ.. varje vecka? Men vi är alltid där för varann. Det är också då jag kommer till Kidah

2. Kidah
Har känt henne lika länge som Keisha och har gått på samma dagis, båda bott i Husby, gått i samma klass. Hennes mamma och systrar och hon har till och med bott hemma hos oss ett tag i ettan/tvåan. Vi firade nyår tillsammans och har alltid lika kul när vi träffas. Kan alltid prata om allt och driva om allt. She's CRAZY! Sen vet jag inte vad detta beror på men vi har en tendens att alltid tänka på samma sak och säga samma meningar samtidigt! Creepy :O

3. Nicole
Henne har jag nog var närmast med. Vi har gått i samma klass sen sexårs, det är alltså 11e året nu vi känt varann. Det är jag så glad över för om jag inte träffat henne hade jag inte vart den personen jag är idag. Vi har samma humor och verkligen klickar. Vi kan göra allt med varandra. Det enda som suger är att vi inte umgås utanför skolan så ofta och nu när vi går på olika gymnasium är det inte alls ofta. Skam!

4. Ida
Vi har gått i samma klass lika länge som med Nicole men jag gillade henne verkligen inte. Förrän vi blev äldre och i 8an var vi som bästisar! Vi var alltid med varann efter skolan. Varje fredag som vi inte hade nåt att göra satt vi på McD i Sergel och smsade med tråkiga folk och fråga vad som hände den kvällen. Aldrig napp haha! Så där satt vi, vandrade runt lite och jaa... Inget liv typ. Men hon är verkligen en udda och unik person. Min Soulm8! Även om man har tråkigt så säger hon alltid nåt helt random och förvirrande som ingen fattar. Då glömmer man bort det tråkiga! :D

5. Alexandra
Vi är inte alls lika nära som vi var 6an-7an. Har också känt henne lika länge som Ida och Nicole, samma klass allihopp! Vi pratar knappt längre. Men jag vill ändå inkludera henne för hon är den snällaste vän jag haft. Att åka till hennes landställe kunde vara det bästa som fanns. Sitta vid bryggan och fiska, sen på kvällen komma tillbaka till stugan och spela kinaschack och kolla på film, äta god mat! Eller bara ta det lugnt i Stockholm. Världens finaste flicka! (Bland alla mina andra fina flickor :D)

6. Johan
Sist men inte minst, lilla Johan! Jag skulle inte klarat av ett så här långt förhållande om vi inte kunnat prata om allt tillsammans. Vi träffas ju så pass ofta jämfört med alla andra på min lista. Då måste man kunna kommunicera och umgås utan stora krav varje gång. Så jaa, han är också min bästis ^^



Jag och Keisha på hennes landställe när vi var kanske 2 år? :)

Jag och Kidah. Se så kul vi kan ha :D Ca 8-10 år skulle jag tro.

Jag och Nicole inne i lilla datasalen i 8an. När vi inte orkar jobba haha

Jag och Soulm8 efter idrotten i 8an

När jag, Alexandra, Patti och Magda skulle grilla första gången det året! En minnesvärd dag hihi

Jag och Johan kvällen innan jag åkte till Mallorca i September. Rolig kväll :D Träffa Emma också för första gången, ångrar inte den dagen!


Japp, det var mina bästisar.
Känns som att jag går in på den här 30 dagars grejen helhjärtat asso ^^

Kommentarer
Postat av: ida

hahahah naaaaw av gulligt att jag avr med! :D:D::D:D <3 <3 love you soulm8! <3

2010-12-09 @ 22:27:00
URL: http://finest.se/ii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0