DAG 6: Min dag

Det är ju inget ovanligt med att jag skriver om min dag. Så nu gör jag det ;)
Lyckad var den iallafall! Jag fixade mitt hår på salongen där jag brukar jobba. Jag klippde det och gjorde texturizer. Det är en permanent för de med lockigt hår som vill tynga ner håret, göra det mjukare eller få större lockar. Det blev jättebra! Det ser inte ut att vara så stor skillnad men nu kan jag ha det utsläppt iallafall!
När jag var klar där mötte jag upp Nicole som bestämt och så gick vi och julshoppa!
Jag köpte till Johan, lilla Ian och mamma. Skönt att ha det klart!

Nu ska jag packa in mammas present och så ska jag lägga det under granen! :D
 


Inte världens bästa bilder.. men men!

Kommentarer
Postat av: carro

haha thanks ;) javisst vinter kan ju vara riktigt mysigt!

2010-12-06 @ 21:49:19
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0