DAG 3: Min familj

Det är sent, jag vet. Kom hem ca en halvtimme sen.
Kan väl lika gärna börja med Dag 3: Min familj ;)

Jag berättade ganska mycket om det i dag ett, om mig själv men kan väl fortsätta här!
Jag har sex syskon: Rodney 26, Amanda 21, (jag). Leon 13, Lenny och Ryan snart 11 och sen lilla Ian, ca 9 månader.
Jag har alltså fem bröder och bara en syster. Men jag bor bara med Ian. Och mamma såklart!

Jag har inte så bra kontakt med mina syskon. Eller jo min syster och efter det kommer tvillingarna som jag träffar när jag åker till min pappa, vilket inte är så ofta tyvärr. Vet inte varför. Min äldsta bror- Rodney har jag inte träffat på ett par år då han bor i Skövde, det har han alltid gjort.
Min mamma är en väldigt snäll mamma, fast med hett temprament, som jag, fast värre! Haha
Min pappa är väldigt rolig, men det inser han inte själv, eftersom att han är helt seriös. Så säger han alltid "jasså..? ^^" när jag och min syster får magkramp av garv. Haha

Sen ska vi inte börja på min lilla vimsiga mormor. Hon är cool. Väldigt cool tycker jag, och så gullig! Hon är inte en sån där mesmormor som sitter i sin gungstol och stickar direkt, hon är en aning mer vild än så. Och hennes små läspningar slår allt! Hon och morfar (inte min riktiga morfar för honom har jag aldrig träffat, han dog YEARS AGO) passar verkligen ihop. Har aldrig sett de vara osams. Han är så gullig och snäll mot alla. Men världens sämsta humor! Det kanske beror på att han är från Enköping, vet inte, har aldrig förstått deras humor.. Haha

Jaa vem finns det mer att ta upp? All släkt från min pappas sida bor på Barbados, de har jag aldrig träffat. Och min moster och lilla kusin bor i Spanien!

Jag känner mig iallfall lyckligt lottad som har den familj jag har. Alla en aning vimsiga på sitt sätt, det måste man ju älska! ♥





Bild 1: Min syster och pappa
Bild 2: Gammal bild på min fina mormor (som fortfarande är jättevacker!)
Bild 3: Jag och morfar (gammalbild det med)
Bild 4: Jag och mamma (också hyffsat gammalbild)
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0