DAG 27: Min favoritplats

Vet inte om jag har nån speciell favoritplats men jag älskar att vara i Spanien och hälsa på familjen och så, hela atmosvären är det jag gillar- luften, maten, språket, naturen, allt.
Sen finns det ju negativa saker med att åka till Spanien men jag trivs ändå där.


Annars är sängen en väldigt bra plats må jag säga!
Särskillt mammas säng. Har aldrig sovit så gott som jag och Nicole gjorde när den sängen var på landet i lilstugan. Stor och mjuk!



När jag, Ida och Nicole sov hos Sara 2009 på hennes surprize day!
Det var en rolig dag, förutom att vi ALLA blev sjuka dan efter (lördag) och var fortfarande sjuka på måndagen när vi börjat skolan. Alla trodde att vi skolkat tillsammans :P
Men men! Out of topic!

Kommentarer
Postat av: Ida

hahahha:D

2010-12-31 @ 11:48:33
URL: http://finest.se/ii
Postat av: Nicole

Men OMG du kunde inte hittat en hemskare bild på mig! xD roligt minne iallafall hahaha

2011-01-06 @ 13:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0