DAG 26: Mina rädslor

Det skulle väl mest vara fobi isåfall. Vilket är:

Sprutor och iglar (sånna som kommer fram när det regnat).
Fyyy fan!
Jag är igentligen inte rädd för småkryp, kan tycka att vissa är obehagliga men IGEL, det är en helt annan femma.

Sprutor har jag dåliga erfarenheter om. Nästan var enda en. Mamma fick muta mig med 300 kr för svininfluensa sprutan- säger ALDRIG mer. Vägrar ta livmoderhals sprutan. Det är lite synd faktiskt... Tre stycken är det också! Neej, inte ens för pengar. Faktiskt.




Fattar inte att jag ens lägger upp bilden. Tycker alltid att det är så fånigt med folk som tycker att det är obehagligt att till och med se en BILD på deras fobier men nu har jag liksom äggat upp mig och tänkt på allt äckligt.
Hatar att vara i Bredäng på sommaren, när det regnat dårå. För de finns verkligen ÖVERALLT och Johan får alltid typ leda mig till ställen för jag vägrar kolla ner i marken och jag vill helt undvika att trampa på ett sånt här äckel....
Blääääääääääää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0