DAG 25: En första

Hmm... What can that be?

Min första riktiga lön kanske? Hahah fett lame
Men det var förra hösten under höstlovet som jag jobbade på salongen och jag skulle spara de här pengarna för Spanien som jag skulle till knappt en månad efter, med mormor för att hälsa släkten.

Det var lördag och jag skulle möta upp mamma och Tiffany efteråt, sista jobbdagen (jag och Tiff och hennes kompis skulle ut). Jag fick 1000 i ett kuvert och direkt efter möter jag mamma. Det första vi gör är att kolla i affärer och på H&M hittar jag en grå skinnjacka för 500. JAG VAR TVUUNGEN ATT HA DEN!
Så jag köpte den! Väldigt stolt över att jag inte behövde spara länge för den haha
Använder den fortfarande. Brukar tröttna men färgen gör den lite ovanlig tycker jag. Kanske inte nu, men då.



Innan jag och Tiff gick ut, med min fina jacka ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0