DAG 21: En resa

Kom på den här också.
Då kan jag berätta om en resa. Min bästa- När jag, mamma och mormor åkte till Marocko i femman 2006.
Vi åkte i mars mitt under terminen och då var det ganska varmt. Inte så varmt som det kan bli där men några 20 plusgrader.
Vi var där i en vecka och hade skitkul! Men tror inte att alla höll med mig lika mycket. Mamma hatar marknader för att man kan inte gå förbi en "affär" utan att bli "tvingad" in haha. Men hon hade också kul :)

Vi gjorde en massa aktiviteter som att vi red på kameler, fick en två timmars helkroppsmassage, åkte upp till bergen, åkte på guidetour osv.
Det var jättekul och billigt var det också! Så kunde man pruta ner upp till 70% trots att det redan är väldigt billigt där.




 


En massa bilder från Marcko!

Kommentarer
Postat av: olivia

taaack maxine :D <3

2010-12-21 @ 23:28:25
URL: http://ulivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0