DAG 17: Mitt favoritminne

Vet inte riktigt vad det skulle kunna vara. Men jag kan berätta om gången jag skrattat mest i mitt liv. Jag började garva så fort jag tänkte på det, och det pågick i tre veckor, bara av tanken liksom!

Det var när jag var på kollo på Barnens Ö 2007 och jag blev bra kompis med en tjej som hette Marie. En av de första dagarna satt vi fem stycken och delade på två hängmattor. Jag satt bredvid en kille och Marie gillade litegrann (det hade ju ändå gått några dagar bara haha) och Marie satt i hängmattan mitt emot och flörtade lite. Hon var lite rädd för att sitta i sånna här för de var lite instabila men hon försökte slappna av ändå och tillslut började hon tycka att hängmattan var rolig till och med! Så hon började gunga fram och tillbaka i den i fullfart och helt plötsligt ramlar hon bakåt med huvudet först och gör en bakåt kullebytta! Så fastnar hon med benen över sig medans hon ligger på rygg och så ser man lite av hennes rumpa.
 Guuuuud vad jag skratta!

Inte för att det gjorde ont eller så men för att det såg SÅ JÄKLA roligt ut och det faktum att hon försökte flirta med den här killen.
Det låter nog inte lika kul som det i verkliga fallet är, det gäller att föreställa sig där!
Haha jag skrattar fortfarande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0