DAG 16: Min första kyss

Vet inte riktigt vad som räknas första kyss :P
Men första PUSSEN var i ettan eller tvåan som jag fick av Berk. Hatade honom då men det var när vi gör på fritids och hade utflykt då och var i den där parken i Rädmansgatan mitt emot McDonalds typ :P

Sen i 7an var det med Wibron när vi några från klassen var hos honom. För mig var det inte värsta grejen, lite kul bara haha, ett roligt minne men inte mer än så.

Kyssen som nånsin betytt nåt har kommit från Johan. Min första rikitga pojkvän. Vi var på g vid den tiden och hade träffats kanske fyra gånger sen vår "date" förutom att prata på datan och sms. Vi var hos hans mamma och han är en sån som vill ha saker gjort vid rätt tillfälle och inte stressa på saker. Vet inte hur det kom upp men han sa att han var väldigt duktig på att strula, för att vara ärlig.
Jag vet inte hur länge jag skrattade åt det haha. Plus att i själva verket hade han inte vart särskilt erfaren haha
Hur som helst, svarade jag typ jaha, du säger det?
Jaa, ge mig en puss så ska jag visa! sa han.
Ganska komiskt. Det var inte världens bästa men det pirrade i magen och var mysigt ändå på nåt sätt. Roligt var det iallafall och inget pinsamt över det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0