DAG 13: Den här veckan

Förstår inte riktigt om det är om veckan som vart eller veckan som kommer men eftersom att ni som läser märker vad jag ändå gjort den senaste veckan så skriver jag om mina planer den närmaste veckan. Det är ju ändå måndag!


Måndag: Julbak!
Tisdag: Inget speciellt planerat men det är ju min tv-kväll! Avbokar allt då haha
Onsdag: Min första dag som riktig anställd på Sandy's
Torsdag: Förmodligen träffa Johan eftersom att jag inte planerat nåt annat
Fredag: AVSLUTNING!! :D Plus att jag ska träffa Lixa :D
Lördag: Förhoppningsvis sova hos Johan. Då ska vi mysa till det med saker att göra :)
Söndag: Inget planerat då heller


NU BLIR DET GLÖGG! Första i år, can't wait! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0