DAG 10, 11, 12!

Kör snabbt de dagar som jag missat på listan. Alltså 10, 11, 12 ;)

DAG 10: Det här hade jag på mig idag (fredags)



Tröja- H&M
Jeans- H&M
Skärp- Indiska


DAG 11: Mina syskon

De har jag ju redan berättat om typ två gånger :P Men vi kör väl igen då!
Rodney 26 år bor i Skövde, Amanda 21 år bor i Solna, (jag), Leon 13 år bor på andra sidan solna, Lenny och Ryan snart 11 bor i Östberga med pappa, Ian snart 10 månader och bor i Husby med mig och mamma!

Jag är närmast med min syster, minst närmast med Rodney, eftersom att han bor så långt bort.

DAG 12: I min väska

I min väska har jag min almanacka, två smink nässesärer typ (med allt möjligt smink), pennor, kondomer som jag fick av en tjej från en fest, helt random haha. Jag har också min plånbok, VeckoRevyn, handkräm och deo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0