DAG 1: Om mig

OM MIG

Jag heter Maxine Santos-Brewster och bor i Husby med min mamma och lillebror på 9 månader och jag är 16 år.
Min mamma heter Lovisa och min pappa heter Jeffrey.
Jag kommer från Sverige, Spanien och Barbados men har aldrig varit på Barbados.
Jag har gått i Engelska Skolan Norr i 10 år och nu går jag i Jensen Västra. Vet inte vart jag trivdes bäst riktigt. Gillar den här SKOLAN bättre men gillar tryggheten i folken bättre på ESN.
Jag har 6 syskon; Rodney 26, Amanda 21, (jag), Leon 13, Lenny & Ryan 11 om 20 dagar ;) och sen lilla lilla IanPian my lovely! Jag är närmast med min syster och kan inte träffa eller prata med henne utan att få ett skrattutbrott haha
Jag är ihop med Johan och har varit det i ett år och en månad (idag faktiskt kom jag på! :P). Honom kan vi prata mer om imorgon ;)

Som person är jag ganska öppen och glad. Visst jag kan vara lite negativ då och då men det är inte ofta jag har en deprissionsdag (hur stavas det??). Sport som jag gillar bäst är väl basket som jag spelade i 4 år (gillar inte att träna så jag slutade :P), annars så är jag inte mycket för sport. Jag är mer en sån som gillar att ta det lugnt, läsa en bok. Det gillar jag! Böcker.
Jag gillar att resa också, men jag är ganska kräsen när det gäller det där haha. Jag gillar inte att resa LÅNGT. Max 5 timmar. Det är synd. Men jag skulle jättegärna vilja åka till Kreta! Eller var det Cypern? Aja, vilken av de det nu är som inte har EURO hahaha

Vet inte vad mer jag kan säga, det känns som att det blir lite långtråkigt för er att läsa :P
SÅÅÅ! Jag avslutar. Jag för mej leverpastej.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0