Vad jag gjort idag

Heeeeeeeeeeej!!! (Exalterad?)
Nu har Johan gått hemifrån mig och jag sitter/ligger skönt i min säng och ska snart kolla på Not Another Teenage Movie.
Åkte först för att träffa Sofia en liten stund. Det var trevligt, men vi var inte med varandra så länge så vi får ta och träffas nästa vecka!
Därefter träffade jag Johan och vi åkte hem till mig och köpte först kräftor för imorgon åker vi till landet för kräftskiva! YEEEEY! Jag gillar kräftor :)
När vi kom hem ställde jag mig och lagade mat; Stekta nudlar med lomo (kött från Spanien).
Nu vill jag kolla på filmen så jag säger hejdå för mig idag! HEEEJDÅÅ

Gillar inte bilden så mycket men vet ingen annan bild just nu, och man vill ju inte ha för många inlägg med baaara text.. :P

Kommentarer
Postat av: Lavonno

Hahah! Va kul då kanske jag ser dig där om du hälsar på någon gång :)

2010-08-12 @ 23:16:11
URL: http://lavonno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0