UNDERBAR DAG!

Nu är min dag snart slut!
Har haft en jättebra dag! Love it!!
I skolan sjöng de för mig TVÅ gånger haha! (OCH FÅTT 90 GRATULATIONER PÅ FACEBOOK HAHA! + sms och tel!) När jag slutade mötte Johan upp mig, han kom till min skola och vi åkte först till stan men märkte att det var meningslöst så vi åkte till Solna Centrum och han bjöd mig först på sushi (vi delade på en liten och en mellan, jag åt det mesta hihi) sedan gick vi runt i några få affärer och jag fick med mig några saker!
Sist gick vi till Ica Kvantum, köpte godis och sen tillbaka till sushi och köpte en stor till mamma innan vi åkte hem!
Har vart glad hela hela dagen (ovanligt!!) och jag är fortfarande glad! :D YEY för mig! MIN dag blev awesome!
Jag köpte väskan tillslut! Efter bara nån dag haha
Den, rakhyvlarna, rakgel och toffsarna är från H&M
Linnet är från GinaTricot på rea för 49:- ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0