Toodejs

Nu är jag hemma! Har vart ute hela dagen. Var på Ung08 och träffa Keisha and the crew. Och det var som jag trodde att det skulle vara i år. Men inte SÅÅ farligt :P
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, är lite uttråkad ^^
Imorgon ska jag tillbaka dit och träffa Sofia. Hon blev finalist i en tävling där (SÅ TYPISKT SOFIA HAHA! Fattar inte hur hon alltid har sån tur med sånt :P), så hon kommer behöva vara där imorgon för att försöka vinna allt :D
Kommer nog inte vara där allt för länge. Sen vet jag inte vad jag gör. Ska försöka få hem Johan hit så att han kan hjälpa mig med filmer och sånt!
Jag har hans data, fortfarande haha och han har lovat att jag ska få ha kvar den som "förskottspresent" tills jag fyller år, vilket är om 13 dagar! Moahaha!
That makes me happy :)
Bild från i juni. Gulliga tjejer! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mode, Egendesign och personligt??

Är det nått du tycker om, titta bara...

2010-08-12 @ 14:50:21
URL: http://kscollection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0