Sooft

Hade en soft skoldag idag!
3 timmar i skolan och det var inget arbete direkt hehe. Allt vi skulle göra var att ringa vår mamma, pappa, mormor eller nåt och gå så långt bak i familjen som möjligt och så ska man skriva lite info om ens släkt i tidigare generationer.
Nu är jag hemma och har gjort cholkadmuffins! Ska ha de tills på fredag då några kommer för att fira mig, JAG FYLLER JU ÅR IMORGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har inte planerat nåt för imorn, bara träffa Johan och vi ska hem till mig. Vill nästan inte fylla år för då tar han tillbaka hans dator, som vart min nu i nästan en månad hehe. Så jag får helt enkelt gå tillbaka och dela den trasiga, sega uråldiga laptopen jag delar med mamma... Suck...
Hahah

Kommentarer
Postat av: Isabelle

JAHAAA JUSTE DENDÄRR!!! http://www.youtube.com/watch?v=vqDO1pb6oFw&feature=search



hahhaha xD de tror att man e tröga i reklamen -.-



taack för tipsen maxine ^^<3 KRAM

2010-08-23 @ 22:19:36
URL: http://isabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0