Skola imorgon!

En fin låt:
Sitter uppe mitt i natten. Ska upp 07.30. Men jag har en plan ser ni. Jag sover lite inatt så att jag blir trött imorgon kväll så att jag kan somna tidigt och orka med skolan :)
JAG BÖRJAR JU IMORGON!!
Idag har jag först vart hemma hos Smuk sen skulle han nånstans så jag åkte och träffade mina fina flickor Sara och Ida! Har inte träffat de på hela lovet! Ska träffa de två och Sofia imorgon efter skolan.
Det blev ändring så Sara och Ida ska också börja i Jensen, fast Norra! Gonna be fun, bara två stationer ifrån varann :D

Kommentarer
Postat av: Lavonno

Haha, nee jag brukar bada där ofta :)

2010-08-16 @ 11:12:42
URL: http://lavonno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0