See my days are cold without you

Tjaaaa!
Äntligen hemma efter en hel dag ute! Hade skola, och som alla andra har den här också vart väldigt lugn, men nu börjar allt bli på allvar och allt kommer att gå ganska fort, eftersom att jag går halvdagar ska vi göra allt dubbelt så fort som skolor med hela dagar. Till exempel: Vi ska börja med ett projekt på historia och vi har 3 veckor på oss. Om det hade varit en halvdags skola hade vi haft 6 veckor på oss! Men jag är nöjd ändå, alla lärare är unga och väldigt engagerade i det de gör och VILL verkligen att vi ska vara motiverade, det får en att bli det så förhoppningsvis kommer jag tycka att det är MYCKET roligare med skola!
Efter skolan åkte jag och fem andra tjejer till Grönan och var där för NRJ in the Park! Innan det sattes igång åkte jag INSANE för första gången! Ooooh vad läskigt det var! Men kul! Trodde däremot att den skulle vara mycket längre hehe. Skrek så mycket på den att jag fick ont i halsen hehe. Innan vi gick åkte vi Extreme också! Eftersom att klockan var över 8 åkte den längre och snabbare! LOVE IT! Har saknat Grönan, har inte vart där sen 2008 (för nästan exakt två år sen) då gulliga Alexandra bjöd mig som födelsedagspresent! Hihi
Nu måste jag hoppa in i duschen och sen städa upp det sista i rummet för imorgon kommer folk för att fira mig i efterskott efter jag slutat skolan!
Måste tyvärr upp tidigt imorn (även om jag har sen vecka) för vi har idrott, sen TRE timmars håltimme. Usch!
GODNATT!!
Kunde inte välja vilken jag helst ville ha, så tog båda! Hihi!
Har btw på mig min älskade tröja (som knappt syns hehe) som jag nästan glömt bort, har inte haft på mig den på LÄNGE! Från Zara
Liite bättre bild hehe. Från London förra året, åker ju dit igen på Lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0