Mina två senaste dagar

Hejhej!
Kom typ nyss hem. Det blev att jag och Johan stannade på landet och sov där. Det var en trevlig kräftskiva med mycket kräftor! Alla var glada och pratiga. Det är min familj det ;)
Idag tog Johan och jag tåget hem tillbaka till Stockholm och vi åt hemma hos honom och bara tog det lugnt ett tag. Efter det åkte jag hem till Smuk och kom hem för inte så länge sen. Är hemma ensam för mamma och Ian har vart och hämtat/lämnat mammas kompis, men de kommer snart!
Nu ska jag se om det finns något att äta sen ska jag gå och lägga mig för jag är ganska trött. Idag var min sista sommarlovsdag kan man säga, och den tycker jag att jag utnyttjat väl. På måndag börjar jag äntligen på gymnasium på JENSEN Västra! Nytt kapitel, hoppas det går bra :)
Vill som sagt gärna ha ett längre lov men nu får man ta det man får :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läser inte du också sam beteende?

Tror vi har hamnat i samma klass :p

2010-08-21 @ 17:40:48
URL: http://ladiesinblack.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0