Min super braiga dag :D

Heeej :)
What a day I may say.
Jag vaknade och blev nästan sen till skolan, men jag kom fram snabbare än jag trodde. Skönt att jag slipper åka så långt som jag gjorde på ESN! Love it!
Jag kom dit och in i min nya klass SPB10C (gillar hur det rimmar haha) där vi är 30 st tror jag. Men bara 5 killar haha.
Så har jag börjat i en svenneklass typ :P Men det finns några mer blandade :)
Vi lärde känna varandras namn och varandra, fick lite info om skolan osv. Var där i kanske 2 ½ timmar. Ska få veta mer imorgon :)
När jag slutat mötte jag upp Sara, Ida och Sofia i stan. Vi gick och åt och sen gick vi till Östermalm och där vet jag itne riktigt vad vi gjorde haha. Efter ett tag tog jag och Sofia tunnelbanan. Hon skulle hem och jag skulle träffa Johan, vilket jag gjorde och vi åkte till Skärholmen och köpte födelsedagspresent till hans pappa som fyller år imorgon.
Nu vill jag sova. Har inte direkt vart såå trött men jag behöver sova faktiskt. Och jag vet att jag är trött, övertrött bara ^^
Ny och förväntansfull dag imorgon!
PS: ÄLSKAR MITT SCHEMA PÅ JENSEN VÄSTRA ! :D

Kommentarer
Postat av: ABSOLUT INTE Johny Einarsson

jaså, titta vad man kan stöta på när man söker på klassnamnet, haha.

2010-08-19 @ 17:12:19
URL: http://www.facebook.com/johny.einarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0