Min nya almanacka!

Köpte en väldigt behövande almanacka idag på Akademi Bokhandeln idag. Ville ha en sån som man kunde köpa på ESN, och jag hitta en! Fast med annan framsida såklart! De är verkligen bra tycker jag. Det finns mycket plats att skriva på i den.
Eftersom att ESNs framsidor alltid är så fula så gjorde jag om mina hela tiden och la till gamla bilder på den så att den ser mer intressant ut, vilket jag gjorde den här gången också!
Lite bildcollage sådära ;)
Såhär såg den ut först:
Och jag gjorde om den på framsidan såhär:
Svårt att bestämma vilken bild som blev bäst :P de är inte så tydliga, jag vet, men ni ser ju nåt iaf ;)

På baksidan:
ALMANACKAN KOSTADE 139:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0