Kommer igen efter en veckas paus

Nu har jag inte skrivit på en vecka!
Känns som mer.. :P
Har inte haft mycket att skriva om eller orkat. Det är väl de vanliga anledningarna till varför jag tar mina bloggpauser ibland.
But here I am! Var först i Tekniska med några- Sara, Marcus, Astrid och Adrian sen åkte vi till Bredäng ett tag och till sist åkte jag hem. Ingen märkvärdig dag. Inte mycket har hänt så att säga.
Nu sitter jag och äter rabarberpaj medans jag lyssnar på:
Saknar min mp3 för jag lyssnade ofta på den här när jag ville vara lite dramatisk och sjunga och dansa till den här. När jag och Nicole kunde hela texten haha.
Hon skulle ha kommit hem idag men det blev nåt fel på biljetterna så hon kommer hem 14e istället. TIO dagars skillnad! Jobbigt...
Jag har inte gjort mycket speciellt de senaste 7 dagarna. Varit med vänner bara, men haft det riktigt trevligt!
Haft Johans data hos mig ett tag, av nån anledning och han har cam på din data (vilket jag inte har!) så jag har vart lite ego med mig själv :D
HAHA....
Hahah.. Ja, där fick ni en liten show.
Ofta skyller man ju på alla sina konstiga ego bilder att man hade tråkigt men för att vara ärlig så har jag mer eller mindre gaaanska bråttom på de sista bilderna. Skulle gått men hade inte ens hittat kläder. Vilket tar en evighet för mig! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0