Just a bit left

Nu är jag hemma och har kollat igenom massa papper med info om mitt gymnasium jag ska börja på och massa blanketter att fylla i. Börjar om 6 dagar!!
Vill gärna ha ett aning längre lov, men det finns inte så mycket att göra åt saken. Jag ser fram emot att börja :)
Kryssningen var iallafall jätte trevlig. Jag brukar inte gilla kryssningar men nu var det faktiskt nice! Vet inte riktigt varför, kanske för att det var andra folk än de jag åkt med innan. Det var trevligt hursomhelst :)
Nu känner jag mig ganska seg och trött för jag har inte sovit så mycket inatt så jag ska bara ta det lugnt resten av dan.
Imorgon har jag inget planerat än men på torsdag ska jag träffa Sofia! Det var ett tag sen, har bara hunnit träffas en gång det här lovet. Jag vill träffa Ida också, saknar henne för jag har inte hunnit träffa henne knappt nåt heller men kan inte träffa henne för tydligen åker hon till Nice i några dar hehe.
Fredag ska jag till landet för vi ska ha kräftskiva där! Mums!
Sedan på måndag börjar jag skolan. Vill hinna med så mycket mer än vad jag tror att jag kommer göra de närmaste dagarna! Men jag ska njuta av det lilla jag har kvar och ta allt som det kommer :)
Nu skrev jag ganska mycket.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0